انا فى مصيبة يابنات ساعدونى - منتدى فتكات النسائى
انت غير مسجلة فى منتدى فتكات النسائى .. للتسجيل اضغطى هنـا

الانتقال للخلف   منتدى فتكات النسائى > >

اجابات فتكات يمكنكى طرح الاسئلة داخل هذا القسم وانتظرى الاجابة على سؤالك - او يمكنى مساعدة العضوات بالاجابة على اسئلتهم

سجلى ايميلك لتحصلى على جديد موضوعاتنا

اضافة موضوع جديد  إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع تقييم الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 04-08-2017, 01:19 PM   #1
عضوة جديدة

افتراضي لا يوجد جواب: انا فى مصيبة يابنات ساعدونى

انا حصلتلى مشكلة كبيرة ومحتاجة افضفض واخد رايكم .انا بشتغل مدرسة ..زميلة ليا اكبر منى ب15سنة مطلقة وكانت تغار منى جداا وتتعمد احراجى فى اى موقف..المهم انا تجنبتها خالص وخليت معاملتى معاها على قد السلامو عليكو ازيك وبس..وقلت اتقى شرها..وانا مش بحب المشاكل..وماكنتش متوقعة انها تطلع بالشر ده..المهم من غير ماحس..كانت بتسوء سمعتى واتهمتنى بالكدب انى لى علاقة بزميلى فى الشغل ..وجعلت ناس يتصلو بالمدرس الاول..وبالموجهة يقولولها انى اخلاقى مش كويسة وانى لى علاقة بزميلى..ويعلم الله ان هذا كله كذب وافتراء..وكل الاحداث وانا ماكنتش اعرف انها باسوء سمعتى..فجاءة فى اخر السنة جالى جواب الغاء من المدرسة ومشبت واتنقلت لمدرسة تانية ..وبدات اعرف ان زميلتى دى هى السبب فى مشيى من المدرسة وانها سوءت سمعتى..انهارت ونفسيتى تعبت لأنى ماكنتش اتخيل ان فى ناس وحشة كده وتتكلم فى الاعراض عادى كده المهم اشتكيت للمديرة وطلبت مواجهتها ..المديرة ماوفقتش وقالتلى انها هى اللى هتواجهها..وزميلتى دى بكل ظلم قالت ايوة فعلا انى ليا علاقة مع زميلى..انا تعبانة اوى. ومدمرة نفسيا بسبب الست دى وظلمها..والاشاعات لقيتها منتشرة فى كل حته ..ومش عارفة اخد حقى ازاى..مش عارفة اكمل حياتى بعد ماسوءت سمعتى وفضحتنى بالكذب..وطبعا انتو عارفين الناس بيحبو ترديد الاشاعات من غير مايخافو من ربنا..وعلى فكرة انا متجوز ة بس جوزى مسافر..وخايفة اوى انه يوصله كلام

من فضلك شاركى برأيك فى هذا الموضوع عبر الفيس بوك .. رأيك يهمنا

من مواضيع فتافيت فى منتدى فتكات النسائى » انا فى مصيبة يابنات ساعدونى
فتافيت غير متواجده حالياً   رد مع اقتباس

الكلمات الدليلية
مصيبة, انا, يابنات, ساعدونى, فى

إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع تقييم هذا الموضوع
تقييم هذا الموضوع: